Tuesday, March 31, 2009

pening!!!

skrg nih keje tuk mencari brg2 dah start....nasib brg2 tuk hantaran dah beli awal2...dr bulan 12 aritu...so, yg nk kena cr brg2 tuk bunga dulang, bunga pahar, bj nikah, mak andam n pelamin kena wat....skrg nih pening betul kepala....my fiance pun pening sampaikan kadang2 mls dia nk layan tunang dia yg satu nih....;)
yelah...tunang dia yg satu ni kejap2 tukar concept...sape nk layan....mak n yg lain pun mls nk lyn...hmmm....yelah...org nk pilih yg the best...nk wat camner kan...
hmmm.....2 bulan tuh rasenye kejap jer tuh..harap2 sumenyer berjln ngan lancar....rase nk cuti je nk settlekan sume....tp nanti pas kawin lg byk cutinyer....xyah cuti jer lah...

note: bie, peyot dah besar ek...bile la nk jumpo nih....:) tetibe lak aku teringat kat ko ;)

4 comments:

Aziha said...

hi...FC...FC yay!

Aziha said...

eh, ari tu hang call pesal...eh, i tell u what...next week husband aku pi Korea..so we can meet up that Saturday siang..ajak nana sekali nak...biar la die bawak anak die..wat reunion..aku x kesah je..kalau nk teman ko beli brg ker..i know one place yg mmg murah kalau nk beli bunag telur...bunga telur aku ari tu 1.50 je..kalau amik byk lagi murah..aku amik 100 je...

Aziha said...

hey..anything...just *ring* ya...eh..da call mak andam tuh...

yun said...

haa..finally ader gak yg tau...aku pun dah pening nih..this week cannot la bebeh..aku jenjln ngan famili aku...next week can eh?...nanti kite g cr brg sesame ek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...