Tuesday, October 4, 2011

aqeef's birthday celebration

was held at my new house....tq so much pada yg sudi dtg..n tq for presents.....aqeef love so much....party ni xbuat besar2 pun since our crib sgt kecik...so, just invite my close frens n ofismate, my hubby's close frens n his ofismate...n not forgotten our family...kalo umah teres sure will invite kwn2 upm, uitm...haa...yg itu mmg besar2an lah kan.....

party decoration was design by my hubby n my sis, as...my other sis, gee sibuk tolong i buat desert such as kek batik, apam polkadot, agar2, n dadih....main menu mestilah my mom yg buat....mee kari n nasi impit soto.....alhamdulillah event went smoothly...n xlupa gak..kat kwn gee yg rajin pusing2 dr rumah gombak to selayang...tp tulah xdpt amik gamba ngn birthday boy yer...

ok. lets picture do the talking....just upload a few picture....the rest in my FB...:)




































































































































semoga aqeef panjang umur, membesar dgn sihat, menjadi anak berguna kepada momma n papa, & berjaya dalam hidup....momma n papa syg aqeef!!!muah!!!

4 comments:

Unknown said...

Amiiin,.. Pasni 2 tahun, aqeef nk adik plak! Jgn lmbt sgt,.. Nnt dia bosan :P

nurul said...

tq kiena....a'ah..nk dekat 2 thn tu dah boleh ler...hehehee....

Unknown said...

kek angry birds! happy bday aqeef :D

nurul said...

hye uncle ayie..tq for ur tots!!!-aqeef

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...