Tuesday, April 9, 2013

Apa yang saya consume?

Saya amalkan ESP (Soy Protein Isolate Powder-Shaklee).....dr menyusukan aqeef smpai skrg.....:) mmg best ESP ni....
Start amik ni masa susu da start kurang...masa tu da 8 bulan menyusukan aqeef.....dok google2 milk booster...terjumpa ESP ni....tergerak hati nak try....beli satu...tp disamping tu mkn vitamin2 lain....vita-lea, vitamin c, alfafa n b complex....alhamdulillah.....badan bertenaga...kalo bangun mlm nk mengepam tu larat jer...pastu paginyer tu xmengantuk pun.....mmg bertenaga...bile mengepam pun susu pekat...tu yg best....aqeef nampak kenyang....dulu sebelum consume susu cair sket.....n susu bertambah la jugak walaupun xsemeriah org lain....cukup bekalan tuk aqeef..:)

selain tu rasa la jugak kulit cam bersih jer....:) n yang paling best, bile consume ESP ni kite rasa kenyang sket....selalu kalo lepas mengepam kan rasa lapar...ni ok la....xrasa lapar sgt.....time pregnant pun xder la rasa lapar yg amat...asik nk mkn jer....so, boleh la control berat masa mengandung tp stil dpt segala nutrien tuk ibu n baby...:)

n sejak consume ESP ni, saya juga rasa senang nk membuang.....heheheee...sbb saya susah sket nk membuang....skrg ni senang jer....

so, kalo ader yg berminat nk try leh le emel, call or whatsapp saya....:)
satu tin ni leh tahan dlm 3-4 bulan...so, mmg worth it....:)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...