Thursday, March 17, 2011

arini aqeef 7 bulan...yeay!!!!

dear aqeef,
hi anak momma....anak momma wat pe tuh?....mesti dah mkn kan?....tau tak..momma syg awak sgt2....sory yer...dlm 2 mgu ni momma bz ngn keje ofis...smpaikan weekend pun keje...sian anak momma...bile momma balik keje awak dah tido......bile terjaga anak momma senyum pandang momma n ajak main....sory yer syg....insya allah...mgu ni momma ganti balik yer....lgpun leh smbut ulangbulan ke 7 awak.....momma bawak jln2 yer syg....

momma doakan awak sentiasa dilindungi n momma janji akan bg yg terbaik tuk awak.....semoga diberi kesihatan yg baik, dijauhi segala keburukan, kejahatan, dan dilimpahi kasih syg....

update aqeef...
- dah merayau2 merata tempat...smpikan kalo terleka kejap da smpi kt bwh kerusi n almari...
- makin lasak..mandi lompat2, pki bj pun sebuk nk meniarap...
- kuat mkn....tgk org mkn pun nk jugak....tp best layan...heheheee...
- suka berdiri dr duduk...kalo dipegang dah digerakkan kaki ke depan...agak2nyer nanti cepat berjln kot?...
- suka sambut org bile balik keje...dr dlm umah dah senyum2 pandang pintu..tau2 jer time momma dia balik keje...n dia greet sume skali org yg dlm umah...:)
- makin kenal org....nk dipegang ngn org dia kenal jer....tp dia murah ngn senyuman...kalo org lain nk amik dia berpaling muka....kirenye jinak2 harimau la nih...hhahaaa...merpati xleh...tuk pompuan jer...hehee..
- makin melekat ngn momma dia....pantang lalu jer dia minta dukung.....manja anak momma nih....
- kurg suka dok dlm stroller or carrier...lg suka didukung...sbb dia boleh pusing2 sesuka hati dia jer..:)




nilah buah hati syg momma......muahh aqeef!!!luv!!!

3 comments:

ebby said...

gmbar ni nmpak da ada gigi kan??

yun said...

a'ah macam da ader gigi..tp flash jer tu..hehheee....
eh, ebby pun follow blog kite...huhuu..:)

ebby said...

huhu..ri2 bosan2 mmg kita ni suka baca blog..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...