Thursday, March 31, 2011

last callll!!!

arini last day tuk redeem big breakfast....n arini gak la i managed to redeem...not 1 ok but 3 coupons..means i dpt 3 set BIG BREAKFAST....hahahaa...hamikkk.....sbbnyer smlm xdpt redeem....bgn kul 6.30am....pastu aqeef lak nak susu...susukan dia dulu...pas dia smbg tido...lekas2 me n husben hidupkan enjin n rushed to mcD...tgk org dah cam ramai...but que gak...mane tau luck kan...tp after que till 7.15am...we decided to balik coz as nk g keje....nanti dia xdpt mkn set tuh....so, pg td...bgn kul5.30....siap2 susukan aqeef...n tinggalkan dia suh mak jg..WE lekas2 hidupkan enjin n g mcd..mujur org xramai lg...so, terus redeem 3 coupons...haa....smpaikan bawak sorg 1 set ke ofis...me satu n hasben 1...so, now i tgh lunch ngn set Big breakfast yg not-so-called breakfast dah...pttnyer beli lunch set lak...heheee.....



mcD..mcD...coupon ni lah yg buatkan me n hasben teruja nk g pg2 buta tuh...heheheee...:)

2 comments:

pae said...

Kak Nurul dan suami bersatu padu menggembleng tenaga untuk mendapatkan 'BIG Breakfast McD'..Well done!! :)Semangat berpasukan yg tinggi!hihi..

yun said...

hahahaaa..haruslah bersungguh2...gara2 pengaruh dr blog awak ler nih....huhuhuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...