Thursday, May 30, 2013

Nak banyakkan susu ibu?

Nak banyakkan susu ibu?.....meh cuba SET 3M:
ESP
Alfalfa
B Complex
Vita-C
Vita-Lea
Ostematrix

Testi Pn Zurawahidah Md Nawi
Salam semua....

Selepas mgambil supliment Shaklee stock ebm sy still btambah walaupun hanya ambil Esp+Alfalfa je...mmg tk rugi beli set penyusuan budjet ni susu tetap meriah..








Testi Pn. Maslinda

Salam semua..ni testimoni sendiri..saya amalkan set penyusuan Shaklee..Alhamdulillah rezeki anak saya x pernah putus..amin..skrg baby dah 8bulan dan masih terasa bengkak kt cik B. Saya selalu pam kat tempat geja 3X..setiap kali pump susu akam memancut2..mcm x sbr nak masuk dlm botol..hehe..saya gne single pump..sebelah pump sebelah lagi marmet..kadang2..susu terpancut kt screen tab saya.hari2 kna lap..saya nasihatkan cubalah set ini...berbaloi2..badan ibu pun sihat dan cergas.

Ni testimoni sy sendiri.. (Pn. Noor Shima Hazimah)
Pas pantang ritu susu da betul2 nk kering, org ckp mnm byk mkn byk utk susu byk tp sy mkn byk mnm byk pon xbyk jgk.. fina da asik ngs lapa last2 campur ng susu frisolac. Pastu sy xpuas ati sy amik esp+alfalfa+ostemetrix. Mule2 tawakal takut xjd then sy perasan fina da kurang marah bile susu badan. Upenye susu btl2 da byk n pekat. Smpi skang fina da xnk susu frisolac tu. Smlm keluar ramai tegur kulit fina putih n gebu badan fina pon debab. Sy sendiri pon dpt beza kulit da x kering n badan da xsakit kalau bgn tido. Dulu sll ngntuk n letih time petang skang ni petang da xngntuk da ... thanks Shaklee. Now tgh try meal shake utk Syauqi plk..



Testi Pn. Maria 
Ni testimoni sendiri tau....alhamdulillah...impian saya untuk menyusu anak sepenuh masa tercapai walaupun bekerja....lepas pantang hr tu mmg merudum susu ni...nk dpt 2 oz pun ssh.....br 2 hari minum ESP n alfalfa shaklee....hr ni dah boleh dapat smpai 8 oz....baby pun x meragam....cepat kenyang...rasa hepy sgt....


Testi Pn. Nana
Semasa melahirkan anak pertama, saya cuma dapat exclusive breastfeed sehingga usianya 8bulan sahaja. Sangat sedih bila susu merudum gara2 letih,lesu,tidak bertenaga selepas kembali kerja. Jadual mengepam pula tidak konsisten dan mengakibatkan stress yang melampau. Kini setelah melahirkan anak kedua,saya jadikan pengalaman lalu mengajar untuk lebih bersedia fizikal dan mental. Ini kerana nawaitu saya ingin exclusive breastfeed sehingga usianya 2tahun InsyaAllah. Sy sediakan diri saya utk kekal sihat dan bertenaga dan mula mengambil produk Shaklee ( ESP dan ALFALFA) sebagai permulaan setelah melahirkan. Saya dpt rasakan perubahan apabila consume produk ni. Saya lebih bertenaga dan cergas sepanjang tempoh berpantang hingga kini..Dan Alhamdulillah sejak minggu pertama pantang,sy mula consistent untuk buat stok susu anak. Doa banyak2 agar sentiasa murah rezeki anak2..Amalkan cara hidup sihat dan pemakanan yg sihat..Consistent consume supplement dan mengepam. InsyaAllah..saya cuba beri terbaik untuk anak sy sehingga usianya 2tahun.InsyaAllah. Bila badan sihat,hati tenang, kita confident. 




Shaklee Independent Distributor
ID no.: 934852

Call/sms/whatsapp : 017-201 5547
email : nurul0306@yahoo.com
website : nurul0306.blogspot.com

COD/self pick up *Gombak-Tmn Melati-Melawati-Wangsa Maju-Selayang-Plaza Damas, Sri Hartamas*

*Setiap pembelian akan mendapat KONSULTASI PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...