Saturday, May 4, 2013

Pengedar Shaklee di Area Gombak & Selayang

ok...saya pengguna shaklee sejak dr aqeef 4 bulan....masa tu susu dah rasa merudum....tp nasib la jugak semangat tuk menyusu badan membuak2...so, dok google2 cari petua bagi susu banyak terjumpa pasal khasiat shaklee.....n masa tu terus jer nk try vitamin2 shaklee tu...after i've try petua2 tradisional lame like mkn lobak putih n minum air longan....memamg susu byk tp susu cair.....so, just give a try to take shaklee....alhamdulillah...susu pekat after amik trial set breastfeeding...like alfalfa, vita-lea n b-complex......

susu pekat n nampak aqeef pun kenyang....terus sy beli yg full set.....n terus mkn vitamin2 tu tuk bg tenaga kat saya.....selain dpt susu pekat n berkhasiat saya dpt badan yang bertenaga tuk berjaga malam mengepam...n esoknyer badan tak rasa penat pun even berjaga mlm......:)

lepas tu saya tambah pengambilan ESP...alhamdulillah breast cepat rasa penuh lepas minum ESP n badan lak rasa kenyang even asik mkn jer...yelah selalu lepas mengepam or menyusu rasa lapar kan...:) masa tu saya belum jadi ahli n beli dgn org.....

tp susu saya xder lah semeriah susu stok org lain...maybe faktor pam....yelah masa tu saya guna pam medela manual....after sekian lama terasa penat mengepam....terus beli medela harmony...still manual tp xsepenat pam yang mula2 tuh.....kalo sape guna sure tau camne penatnyer guna pam tu...tp semangat kuat terus jer mengepam even dpt buat stok tuk keesokan harinyer.....alhamdulillah aqeef dpt menyusu badan smpi dua thn.....xyah yah ckp 2 thn...smpi sekarang pun masih nenen even susu da xder sebenarnyer...sbb momma dia tgh ader baby kecik dlm perut...:).....tp xpe asalkan smpi 2 thn awak dpt susu momma yer...:) n smpi skrg sy still amik supplement shaklee...:)

selain tu saya ader amik lecithin n omega....actually lecithin tu untuk pecahkan lemak n dlm masa yang sama boleh pecahkan bengkak susu......omega pulak untuk kecerdasan otak anak yang dpt disalurkan melalui susu ibu.....

sekarang after 2 years taking shaklee as my supplement, i decide to be dealer.....so, sape2 yang berminat nk try shaklee boleh contact saya....saya duduk di selayang, berdekatan dgn hospital selayang.....n tiap2 ari ada di rumah emak  di batu 6 untuk ambil anak saya...so, kalau nak COD area gombak setia, ong tai kim, taman melati, wangsa maju, selayang, selayang capitol, selayang mall, bandar baru selayang, taman sri gombak, giant batu caves n kawasan2 yang berdekatan boleh contact saya....:)

sila hubungi saya untuk konsultasi percuma n diskaun hebat untuk pembelian shaklee











ID : 934852

Call/sms/whatsapp : 017-201 5547
email : nurul0306@yahoo.com

*kalau sesiapa nak beli sendiri pun boleh...just walk in n guna ID saya tuh...:)
*kalau waktu keje boleh COD kat sri hartamas (plaza damas)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...