Thursday, October 10, 2013

Set slimming Shaklee ~ Murah dan berkesan

Sakit hati kan tengok gambar Nadiah ni. Bukan sakit hati apa. Sakit hati jeles la weh... dari badan besar dengan berat 75kg jadi langsing dengan 60kg sekarang! Wah!!! Sangat sakit hati!!!




Hahaha... ala apa nak jeles sangat. Korang pun boleh dapatkan berat ideal macam Nadiah ni tau. Lebih best bila korang tau yg bajet RM nya murah sangat dan berbaloi! Tak percaya?? Meh hubungi saya dan mesti lagi korang tak percaya punya ;)

Jom baca apa yg Nadiah komen ni:

"Ye. memang saya gemuk. memang saya debab. Tapi sekarang tidak lagi. Alhamdulillah, rasa sangat berpuas hati dengan shaklee. Dengan shaklee semua nya terbukti berkesan.. —"

Nadiah cuma mengamalkan secara konsisten vitamin2 Set Slimming ni yg terdiri daripada Lecithin, Alfalfa & ESP sahaja. Sangatlah murah dan memang berbaloi. Harga saya jual ialah harga ahli yg sememangnya mampu milik. Sebab lagi murah dari harga sehelai tudung berjenama tau! So, apa tunggu lagi??


Credit to www.buahatiku.blogspot.com



Berminat dengan produk Shaklee? Hubungi saya :

Shaklee Independent Distributor
ID no.: 934852

Call/sms/whatsapp : 017-201 5547
email : nurul0306@yahoo.com
website : nurul0306.blogspot.com

COD/self pick up *Gombak-Tmn Melati-Melawati-Wangsa Maju-Selayang-Plaza Damas, Sri Hartamas*

Saya juga membuat penghantaran ke seluruh Malaysia.


*Setiap pembelian akan mendapat KONSULTASI PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...